Myeloma Multiplex naplóm - út a gyógyulás felé

Myeloma Multiplex naplóm - út a gyógyulás felé

A kórház - ellátás

2021. február 18. - vip_per

2021 január közepe felé Professzor Úr megkérdezte, mikor lenne nekem jó a kórházba befeküdni. Február közepét gondoltam, addigra a munkával kapcsolatos dolgaimat rendbe tudom tenni. Informatikusként az egyik fő tevékenységem szerverek, valamint hálózatok felügyelete, és azt nagyrészt tudom Neten keresztül is intézni. Amennyiben meg tudom oldani, hogy a kórházban legyen nálam telefon, laptop valamint korlátlan net, akkor onnan is tudok dolgozni. Tekintettel arra, hogy semmi tapasztalatom nincs azzal kapcsolatban, hogy mit is kellene egy 2 hetes kórházi kezelésre bevinnem, Drága Feleségem és Tündérke segítségét kértem. A Covid miatt  a Szent Istvánba kell befeküdnöm, ahol Tündérke szerint eléggé meleg lesz. Így vettünk néhány rövid pizsama nadrágot, trikókat, pólókat, kettő hosszú melegítő nadrágot, törölközőket, tisztasági cuccokat. Beraktam egy hosszabbítót - ez fontos - , jól is tettem, mert csak egy konnektor van. Telefon, Tablet, Laptop és egy nagyon ügyes rádiós billentyűzet, amin Touch pad is van - Trust VESA-. Telefonhoz füles, amin mikrofon is van, és hoztam egy rendes fejhallgatót is. Bevonulás előtt kellett csináltatnom 2 PCR tesztet, szerda-pénteki napokon, és a 2 negatív teszt-tel  jöhettem hétfőn. Hétfőn reggel 9-kor érkeztem, azonnal el is foglalhattam a helyemet. Tökéletesen megfelelő a szoba: 2 személyes, kényelmes motoros - és működik is -, ágy, van a szobában hűtőszekrény, és WC/zuhanyzó is. Az egy szabad konnektor sem gond, hála az elosztónak. Az ágy melletti kis kórházi szekrény volt az egyetlen bútordarabom, de amint kiraktam a Laptopot és meglátta a nővérke, azonnal betolt egy kerekeken gurítható kis asztalkát. Azt hiszem a mozgás korlátozott betegek ilyenről tudnak enni. Na ez már profi volt, minden elfért rajta, kényelmesen tudok így dolgozni. Sajnos a folyosóra csak korlátozottan mehetünk ki maszkban. A folyosón van ugyanis mikró, kenyérpirító. Mindenki nagyon kedves segítőkész, le a kalappal előttük :). A kvártély kifogástalan, nézzük a kosztot.Beköltözéskor megkérdezték, van-e bármilyen allergián. Szerencsére étel/gyógyszer nincs. Ebből következően gondolom a "normál" ellátást kapom. Eddig minden reggel kaptunk 2 db zsemlét és 1 szelet kenyeret. Ez fix, ezt kell beosztani reggelire, vacsorára. Lehet, ha kérnék még adnának de jobban szeretem a félbarna rostosabb kenyeret, így nem kértem. Hoztam magammal szeletelt félbarna kenyeret, száraz kolbászt, valamint hozattam be szeletelt sajtot, joghurtot, csirke mellsonkát, gyümölcsjoghurtot, narancsot, ásványvizet, étcsokit. A látogató be nem jöhet, de a folyosó ajtajánál elveszik tőle a cuccot, így ez is megoldott. Nekem a fővárosi csapvíz izes és szagos, így ásványvizet iszom. Hozzáteszem, reggel megkérdezik kérünk-e teát, abból is lehet cukormentest választani, ami egész jó. Ez is jó pont, úgy gondolom. Szóval a reggeli zsemlék mellé kapunk egy kis doboz vajat, meg hozzá még valamit. Kedden kockasajtot, szerdán vákuum fóliázott sonkát - 50 g ez 3 derék szelet-. A vacsora kiegészítőt délután hozzá be. ez tegnap kedden vákuumos parizer + 1 db rendes méretű banán!, ma pedig 1 db főtt tojás és a vákuumos sonka. 

Ez így egyébként még nekem is majdnem elég, joghurtot, narancsot fogyasztok még hozzá, a kenyerem nem is nagyon fogy. Ugye az is hozzátartozik a dologhoz, hogy a fizikai aktivitás is szerényebb, mint otthon. 

Az ebéddel kapcsolatban is eddig jó tapasztalatim vannak : 

Hétfő- Zöldség leves - kifejezetten finom 8/10; Vadas - egy szeletke hús, rengeteg tészta, közepes szósz 5/10. Simán megettem.

Kedd: Nem tudom milyen leves, de finom volt 7/10, Rizi-bizi, rántott hal + majonéz.6/10. Meg lehetett enni.

Szerda- Paradicsom leves- finom 7/10, Rakott kelbimbó ! finom 7/10, csak passogtam, hogy itt miket adnak :).

Ma: Zöldség leves - finom 7/10; Paprikás krumpli 1 db virslivel. Olyan híg volt azt hittem leves, de az íze kifogástalan. Belekatonáztam  a reggeli kenyér felét, és fejedelmi lett. 8/10.

Szóval a szoba, az ellátás nekem tökéletesen megfelel, nem is vártam, hogy ilyen jó lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://myeloma-naplom.blog.hu/api/trackback/id/tr4316431722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása