Myeloma Multiplex naplóm - út a gyógyulás felé

Myeloma Multiplex naplóm - út a gyógyulás felé

Az aktív kezelés időszaka

2021. február 18. - vip_per

Szóval a csontlézió miatt elkezdődött az aktív kezelés. Hetente egy hasba szuri, havonta egy infúzió - 5 perc alatt lefolyik-, majd mehetek haza. Kell szednem  gyógyszereket természetesen. Az egyik szteroidnak érdekes hatása van. Kedden illetve szerdán kell beszednem, kedd este, szerda este nehezen megy az alvás, de legalább rengeteget tudok gondolkozni, tervezni a hetet :) . Másnap fel vagyok pörögve, mint a Duracell nyuszi, tök jókat tudok edzeni, szabályosan pörgök. Mint kiderült  a gyógyszernek komoly dopping hatása van. Jah, csakhogy pénteken mint a lufi eresztek le, olyan vagyok mint a mosott sz@r. Dolgozni azért tudok, de nehezen. Szombat közép sz@r, vasárnap-hétfő ok, aztán kezdődik minden elölről. A hét elején 92 kg, szombaton 95 kg vagyok nem kis szorulással, de hétfőre a helyzet rendbe jön köszi Dulcolax. Viszont az immunfixációm a kezdeti 50-es értékről meredeken csökken a célul kitűzött 0 felé. 50-37-25-16-8-5-3-6-2.5-1.5, de ennél lejjebb nem ment 2021 januárjára sem. Professzor Úr ezt is jó eredménynek tartja, így megkezdődött az őssejt átültetés szervezése.

Tanulság: Annak ellenére, hogy ez az időszak nem volt könnyű, mégis végig tudtam dolgozni, éltem az életemet, ahogy eddig. Illetve a COVID miatt jobban kellet magamra vigyáznom, ezért sajnos számomra elmaradt néhány baráti összejövetel, beszélgetés, de sebaj, majd pótoljuk. Végig figyeltem arra, hogy nem hagyom abba sportot, mozgok rendszeresen,  a nehéz napokon is kényszerítem magam, hogy elvégezzek mindent. Nincs kétségbeesés - emlékszel  - Használna? -, nincs sajnálkozás, arra gondolok, hogy igazából minden mehet, ahogy régen, szerencsés vagyok. Mennyi, de mennyi daganatos ember van aki azonnal cserélne velem...

És akkor elértünk az őssejt gyűjtéshez.

Folyt.köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://myeloma-naplom.blog.hu/api/trackback/id/tr8116429810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása